Nog 3 nachtjes slapen

2 november 2019 - Wormer, Nederland

Vandaag mijn reisblog geactiveerd want ik hoef nu nog maar drie nachtjes te slapen en dan is het zover. Ik ben al sinds vorige week gespannen...waar ben ik aan begonnen versus ik kan niet wachten om dit land, deze ervaring te voelen.

Afgelopen week een beetje afscheid nemen van het werk(5 weken onbetaald verlof) met de daarbij horende stress van het werk overdragen aan degene die mijn lessen gaan overnemen. Maar ook ontroering toen 6 van mijn BOl studenten van vorig jaar mij onverwachts uit mijn les opwachtten. Zo lief ;-). 1 van deze 6 komt uit Ghana, Angela. Ik ga haar land bezoeken waar zij zo vol warmte over praat.

Mijn collega's die een kaart hadden met allemaal lieve woorden en opstekers en dan heb ik nog een paar mooie giften gekregen met heel veel lieve woorden via de app. Het kon niet op.

Ja Ingrid , denk ik dan, het gaat gebeuren. Het is tijd om je koffer te gaan inpakken en te checken of je alles wel mee hebt. Hebben we nog wel een koffer?? ja gelukkig staat er in een hoekje op zolder een rolkoffer. Havermout moet ook mee voor het ontbijt want wit brood is niets voor mij. Oh en ik moet mijn bankpas nog omzetten naar een wereldpas. Kortom nog van alles te doen. Ik ga jou zo uitnodigen en kun je van mijn avonturen op de hoogte blijven. Ik zou het leuk vinden als je af en toe een reactie achterlaat. Tot schrijfs, Ingrid

1. Thea:
    2 november 2019
    ja Ingrid nu gaat het echt gebeuren ik voel de spanning van je afkomen.
    Je gaat heel veel ervaring op doen daar;Ik kijk uit naar je verhalen!!!
  2. Von:
    2 november 2019
    Zo spannend voor jou,en een uitdaging wat je zo graag wilde....
    Kijk uit naar al je verhalen en avonturen xxx
  3. Simone Huistra:
    2 november 2019
    Wat leuk dat we je zo kunnen volgen.
    Heel veel plezier en geniet ervan! xxx
  4. Gon:
    3 november 2019
    Wat spannend voor je Ingrid, knap dat je het gaat doen. Geniet van een bijzondere tijd. Benieuwd naar je verhalen xxx
  5. Sjoerd:
    3 november 2019
    Have fun mam, komt goed!
  6. Ingrid:
    7 november 2019
    Het is al heel goed allemaal. Wat een indrukken allemaal
  7. Sandra:
    3 november 2019
    Ingrid heel veel plezier! Ik kijk uit naar de verhalen.
  8. Josje:
    4 november 2019
    Ingrid, ga genieten van de vele ervaringen die je op zal doen. Ik wens je hele fijne weken toe.
  9. Trudy Den Herder:
    4 november 2019
    Wens je een goede reis, dank dat ik je kan volgen. xxxxx
  10. Sylvia meijer:
    4 november 2019
    Heel veel plezier Ingrid , je zult als een ander mens terug komen . Geniet van elk moment en als het misschien soms moeilijk is , weet dan dat je iets goeds doet voor deze kinderen . We zullen met je meeleven via de blog , dikke kus van je maatjes uit Groningen.
  11. Ingrid:
    7 november 2019
    Lieve Silvia. Het is zo leuk met al die kids. Nu al onvergetelijk. Dikke kus uit Sunyani
  12. Gerda:
    4 november 2019
    ik hoop dat je geniet van deze mooie reis en verheug me op de verhalen
  13. Henriette:
    4 november 2019
    Heel veel plezier Ingrid en geniet van elk moment van je reis, het gaat sneller dan je denkt.
  14. Ingrid:
    4 november 2019
    Zo ontzettend leuk om jullie hard verwarmende woorden te lezen en ik weet het zeker.
    Dit wordt genieten!!
  15. Rianne:
    4 november 2019
    Ingrid wat leuk dat je de reis wilt delen. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's. Afrika staat ook op mijn bucket-list.
    Goede reis!