Wijn inslaan

7 november 2019 - Sunyani, Ghana

Vanmiddag zijn we naar de telefoon winkel en supermarkt geweest. de telefoon winkel zodat ik goed internet heb voor mijn blog en de supermarkt voor melk en het belangrijkste...Wijn. Nou ik Kan je vertellen dat is lachen.

Er worden hier allemaal banen gecreëerd zodat iedereen werk heeft. Het mooiste voorbeeld was vandaag in de supermarkt.  Voordat je binnenkomt moet je je tas inleveren( werknemer 1).  Dan ga je de winkel binnen en heeft elk gangpad en mannetje fitte kijkt of alles goed gaat, of er iets moet worden aangevuld( (werknemer 2,3,4,..).

Dan gaan we naar de kassa waar de kassière( wernemer 5) de boodschappen afrekend. Dan komt er een nieuwe dame( werknemer 6) die vervolgens de zojuist betaalde boodschappen naar een loketje brengt wat achter de kassière staat. Dan worden de gekochte boodschappen gecheckt(werknemer 7) en krijg je een stempel op de bon.

Dan denk je alles gehad te hebben en wil je de winkel uit lopen dan wordt vervolgens je pas bestempelde bon gecontroleerd en krijg je op de achterkant opnieuw een stempel door werknemer 8.

Hoe hilarisch kan wijn inkopen zijn.

1. Anneke:
    7 november 2019
    Hahahaha, ja geweldig he die stempels, als je maar wijn hebt👍🏻
  2. Laura:
    7 november 2019
    Ha ha wat zal je wijntje lekker smaken.
  3. Ingrid:
    7 november 2019
    Gelukkig smaakt de wijn goed. Ik neem er nog een
  4. Henriette:
    7 november 2019
    Soms gaat het niet vanzelf. Als het dan maar goede wijn is.
  5. Ingrid:
    Zo is het maar net
  6. Melissa:
    7 november 2019
    Lekker genieten van de wijn!! Proost!🍷😍😘
  7. Ingrid:
    7 november 2019
    Dat doe ik hoor maar de fles is nu leeg. Morgen ochtend om zes uur wandelen dus ga ik maar naar bed X
  8. Von:
    8 november 2019
    Haha geweldig, Proost
  9. Jooske:
    8 november 2019
    He goed idee voor verlichting van de werkdruk.....
  10. Trudy Den Herder:
    10 november 2019